All I want is the truth

Jävlar i min lilla låda va mätt jag är! Åt för mycket till frukost. Puuh.

Jag bestämde mig för att inte följa med på Hjampis olympics nere i varggropen idag, kände mig lite kraslig och måste ha krafterna kvar till ikväll då jag ska servera på statshuset. Ja. Tack ännu en gång till Ylva som fixade.

"Hej vill du ha jobb?" "Jatackdetvillja!"

Lite småroligt var att det var just ett serveringsjobb och att jag cirka 50 minuter innan Ylva ringde avslutat min första lektion i servering. Får säga till min lärare att det var en för jävla bra kurs det här! Ibland har man ju så obeskrivligt tur också så det är fan inte sant. Och är det något jag behöver så är det pengar. Fast vem behöver inte det egentligen?

Kommentarer
Postat av: francken

haha, pappas restaurang som håller i middagen..lycka till till er allihopa! håller tummarna för er :D

2009-09-10 @ 12:57:08
URL: http://francken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0