Chain of fools

Well.. trodde att jag skulle få en liiiten lugn stund efter jubileumet. Men inte! Tji fick jag. Slicka mig i arslet om jag har fel men jag tror nog att jag är den mest upptagna person i hela världen just nu. 6 prov kan jag räkna till, och då är inte mitt nivåprov inräknat (måste fixa koooooomp!!!!) (HJÄÄÄÄLP!!! MAMMAAAAA!!!) Nästan så att man önskar att man inte var född.

Vi tränar för fullt till våran soulturne, jag har saker att fixa till TT 12an (Sara hjäääälp! ) och minst 16847584853 saker att göra färdigt i skolan.

Kan jag inte få vara en lite gråtande bebis. Snälla?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nog kan du få vara det, men ingenting blir ju bättre av det. Eller blir det? :O

2010-04-21 @ 07:34:45
URL: http://helloengland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0