Houf..

Jaha, då drog vi igång cirkusen igen. Sist var Michael Jackson showen som var i februari. Ny är det Estets tioårsjubileum som ska firas med en stor konsert.

Första repdagen är idag, kl 22 får vi gå hem. Alltid efter sådana här repdagar är jag så ofantligt trött, både fysiskt och psykiskt. Springer runt som en jävla tok och försöker ändra på saker, få folk att göra saker, springa omkring och babbla, peka, skrika och gapa som en galen liten unge.

Under repdagar så är alla i hela ensemble totalt jävla puckade i huvudet, förutom jag förstår. Fattar dom liksom inte att om vi gör på mitt sätt så blir det skitbra? Jag har liksom de allra bästa idéerna, så är det bara. Jag blir så trött av att hålla reda på alla, säga vad dom ska göra, stå, sitta, sjunga, bajsa..

Jag kan stå mitt på scenen på folkets hus och skrika som en blådåre. Ingen hör eller bryr sig om vad jag säger ändå. Dessutom dagen till ära så har jag problem med magen.. Den är uppsvälld som en kanonkula och gör verkligen jätteont. Bajsar bomull gör jag också, jag vågar inte ens fisa lite lätt för jag är så rädd att skita på mig.

Så för min skull tycker jag faktiskt att alla ska lyssna på vad jag säger, det blir som så mycket lättare då.
Dock brukar ju våra konserter bli otroligt bra utan att någon har lyssnat alls på vad jag har sagt..

Men ändå!

Kommentarer
Postat av: Ylva

Det brukar vara så med ESMKs produktioner. Ingen lyssnar på någon, men i slutändan blir allting skitbra ändå.



... typ.

2010-04-12 @ 18:50:09
URL: http://cthreepo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0