Jag önskar jag var Pippi Långstrump..

Houf jag har så sjukt mycket att göra idag.. Nu är Pippi på rymmen avklarad i alla fall. Jag har massor av filmer att titta hela dagen lång, det är nästan så att man känner sig lite stressad hehe. Har hunnit städa och diska undan allt sedan igår också.

Det vart precis som jag önskade. God soppa, gott vin, goda vänner och många skratt.. Ylva, Sebastian och jag kekade, pratade och åt karameller. Sen slöade vi i soffan ett ganska bra tag. På Sebastians intiativ så tittade vi på förlossningskliniken. Vi fick se ett kladdigt bebishuvud som pressades ut ur en vagina i närbild. Ylva skrek i högans sky. Perfekt program att smälta maten till om ni frågar mig. V.Ä.R.T.

Sen kom Sara och Tony, vi drack kaffe,åt godis, åt lite kladdkaka och spelade Geni. Vi garvade ihjäl oss åt mina fina felsägningar (EdameROST och lejontvungen k haha) Och nästa gång får du också vara med på själva middagen Saaaraa! Det lovar jag! Kanske Tony också om han är snäll.. :)

Nej nu har jag inte tid med det här. Jag är fruktansvärt upptagen med att spela harpan.

Kommentarer
Postat av: Sara

WOW! Det ska bli gött!

2010-04-06 @ 20:11:37
URL: http://jees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0