Me so hungry

Jag är hungrig.  Det här är min cravingslista just nu, utan inbördes ordning.

Sushi
Sushimi
Grillad kyckling
Räkor
Kräftor
Mexikansk soppa med mycket vitlök
Varma mackor med kidneybönor och vitlök i
Fisksoppa med saffraN i och aioli till
Grillad fläskfilé
Klyftpotatis och beasås
Chips och någon ostdipp
Lite smågodis
Choklad!
Pasta och köttfärsås
Mögelost
Kokta ägg mosade med smör
Blodig biff
Marinerad oxfilé
Potatisgratäng
Macka med skagenröra på
Grillad tonfisk
Bulgursallad med mycket fetaost
Wienerbröd
Chokladpudding med grädde
Nybakta kanelbullar med mjölk
Färska blåmusslor
Rökt färsk sik
Spenatsås
Äggmacka med randig kaviar
Safarimacka med salami och brieost

Och VAD ska jag få till middag?!!  VAD SKA JAG FÅ TILL MIDDAG??!!!   KORV!!!   KORV FÖR I HELVETE!!!   VA FAAAN!!?? JAG ÄR INTE SUGEN PÅ NÅ JÄVLA KORV!!

HELVETEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!






Kommentarer
Postat av: maja

haha

2010-04-27 @ 21:13:49
Postat av: Sara

life sucks!

2010-05-02 @ 14:29:11
URL: http://jees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0