DÖ DÖ DÖ

Åh fy fan.. Jag klarar snart inte mer. Klockhelvetet är 05:53 ochh jag har inte sovit någonting. ABSOLUT INGENTING!!!
Inte ens lite, inte ens i fem minuter. För det första. Jag har fruktansvärt ont i min hals, inga smärtstillande hjälper längre, jag har tagit dubbeldos av mina utskrivna piller plus att jag tagit ibumetin. Försökte hitta en halv vinare som jag kunde sänka och som säkert kunde göra mig lite sömnig, men allt var slut.

För det andra. Jag kan när som helst få en sådan hostattack att jag måste lägga mig ned på golvet för att hosta, snyta mig, harkla och halvt spy upp allt slem i papperskorgen. Jag kan bli irriterad i halsen av minsta lilla. Men eftersom jag är förkyld så måste jag sova med öppen mun och därför blir jag torr i halsen nästan hela tiden vilket leder till irritation vilket leder hostattack som gör att jag aldrig somnar. Plus att all hostmedicin är slut.

För det tredje. Det här tycker jag är det allra värsta. Det tjuter i mitt ena öra. Så fort det blir knäpptyst så börjar det tjuta och pipa i örat. Jag blir psykiskt knäckt av tjutande och vill dunka skallen blodig mot väggen. Jag har absolut ingen som helst aning om varför det tjuter. Det är så otroligt läskigt.

Kan jag inte bara få dö nu direkt. Snälla? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0