It's not the size that counts, It's...now, wait, size does count.

Jag kom inte in på min blogg igår. Så jag lägger upp dagens (gårdagens) skönaste kommentar nu istället.

"Det är så konstigt när man knullat med någon som har en stor kuk, och sen knullar med någon med liten. Man ba,va?"

Det var inte jag som sa det. :)

Jag håller på att experimentera med kroppen lite. Dricker jättemycket och äter jättemycket frukt. Det enda som har hänt hitils är att jag blir kissnödig hela tiden.. Så nu sitter jag här med mitt vaniljte och kommer förmodligen att kissa i sängen inatt.

Gjorde en riktigt god middag, marinerad kyckling och klyftisar. Sen gick jag vid sjutiden och tränade, de stängde åtta så jag var lite sent ute men jag hann i alla fall med ett att ge armarna ett hårt pass, fan jag är så sjukt svag i armarna.. Hoppas det ger resultat!

Jag hör många som vill flytta från den här staden och jag kan förstå det. Men jag blir häpen då jag själv inte ens reflekterat över att flytta eller vill flytta, jag har inte tänkt på det. På allvar. Men jag tror helt klart att jag kommer att flytta när jag går ut skolan. Samtidigt skrämmer det mig på något sätt, jag vill trivas där jag bor. Till hundra procent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0