No wild night for me

Jaaaaaa!!!!!!!!! Lyckades äntligen somna och sova i cirka tre timmar. Fan va göööött. Nu kan säkert den här dagen bli bra. Även om den började med att jag höll på att kvävas av allt slem som satt i halsen när jag försökte svälja min frukostmacka (Ja jag åt bröd för att det jättesynd om mig och för att det är lördag).

Ikväll ska jag och Maja titta Anton Björkenvall. Innan det så kommer hon hit för att keka en god middag med mig. Maja ska senare på kvällen ut och jag har så sjukt lust att hänga med, hade gjort det om läget inte var som det var..

Nu till en rolig nyhet som verkligen gjorde min dag. Lillebror ska skaffa glasögon! Helt galet entligt mig. Jag ska hjälpa honom att hitta de perfekta glasögonen och göra honom till coolaste ungen i staden. Han kommer att vara överlägsen alla andra barn med sina supercoola brillor. Eller ja, barn och barn. Han fyller ju 16 i år.. Men ändå. Min lilla beeebis. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0