Och bloggen går bra?

Hej hej är sitter jag och snyter mig i tröjan. Nejdå nejdå, ingen fara, det gör jag såklart inte. Jag sitter och trycker på playknappen på Spotify. Det är nämligen någon som använder mitt konto samtidigt som mig. Och man kan inte använda ett konto samtidigt eftersom det bara är en som kan vara inloggad åt gången. 

Detta resulterar i att jag får höra en mikrosekunds musik innan någon trycker på sin playknapp så att han får musik i sin dator. Och denna någon råkar vara min lillebror som antagligen sitter hos en kompis, loggat in på vårat gemensamma konto och sitter och trycker på playknappen medans dom tjuter av skratt. Det är hans nya hobby. 

Jag var i skolan igår för första gången den här veckan och det var verkligen skitjobbigt och ansträngande. Det var till och med jobbigt att gå till skolan. Jag ville bara rymma hem till min säng. Sen att dom retade mig lite och kallade mig ett efterblivet mongosär är ju en annan sak..

Gabbe: Vad sa du lilla efterblivna mongosär? Jag hörde inte vad du sa. Prata liite högre. 

Har idag stannat hemma eftersom det är riktigt jobbigt när pillrerna ibland inte hjälper alls mot smärtan i halsen, plus att jag har åkt på ännu en dunderförkylning, plus en förjävlig rethosta. Så det kändes ganska dumt att gå till skolan, ha en lektion klockan 8, vänta och sedan ha nästa lektion klockan halv 12. Jag är ju nämligen gjord av socker så söt som jag är.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0