Plug in baby

Förstår verkligen inte vad som är fel med min hals. Den gör ont nästan hela tiden nu, har haft detta i flera veckors tid. Har varit till läkarn och tagit flera prover men det syns inget. Fattar inte vad det är. Även fast jag har ont så har jag ändå tränat flera gånger i veckan. Och det går frammåt, det ger resultat. Både på humöret och konditionen.

Pumpade armarna som fan idag och kände mig jätteduktigt och JÄTTESTARK! Sen jämförde jag och mamma biceps i bastun, min såg ut som en liten vindruva jämfört med mammas tennisboll. Då vart jag lite surig.. Satan vilka muskler hon har. Men jag ska komma ikapp! 

Sitter och väntar på att kaffet ska bli klart. Läser lite om P-stavar medans. Alltså.. jag är inte särskilt känslig eller så, men att trycka in en lång gummistav under huden med hjälp av en svinstor feting spruta känns inte så lokande. Meeen vad gör man inte för att få knulla!? Hehe..
Är ju rätt värt i längden dock då den håller i flera år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0