Riding with the king

Fan så skönt att börja halv 2, man borde göra det varje dag om jag fick bestämma.
Har lagat min supergoda linssopa och idag uppgraderade jag den med Piri piri och ingefära. Resultatet blev förödande bra, I really haft to say!

Igår stod massage och zonterapi på schemat, det var min tur att bli masserad. Det är bra att man änvänder riktiga massagebord och bra utrustning, känns mer seriöst då. Måste även säga att det var väldigt skönt att bli masserad. Ända tills läraren kom fram och tittade på min rygg. Eftersom jag låg med huvudet genom ett hål i bänken så såg jag inte så mycket. Hörde bara att hon sa -Oj här har vi visst en riktigt stresspropp

Sen körde hon in två fingrar i nacken på mig. Jävlar vad jag vrålade. Hade jag stått upp då hon gjort så hade jag ramlat ihop i en hög på golvet. Hon bytte grepp. Jag fortsatte att porrvråla ännu mer. Bytte grepp igen. Vrålet gick över till ett gnyende. Jag började dregla på golvet. Fortsatte att gny.

-Hela din rygg är full av knutor. 
-Gnyyyyyyyyyyyyy.

Konstigt att jag inte kunde göra någonting, hjärnan blev som helt paralyserad och vrålandet kom helt av sig själv. Det gjorde för jävla ont men samtidigt var det skönt. Man känner att man lever. Måste upplevas, helt klart.

Idag har jag tänkt att träna efter skolan, sen hem för att plugga och äta och sedan höra om Maja vill gå med mig på kvällen och simma.

Jag längtar till helgen.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Va fint att jag stavar soppa med ett p. Sopa!!! :D

2010-02-10 @ 12:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0