Starlight

Jag skriver väldigt många inlägg, väldigt många och långa inlägg som jag sedan aldrig publicerar på min blogg. Och det är alltid samma sak, samma anledning till varför jag inte publicerar dem.

Jag skriver, skriver och skriver. Sen skriver jag lite till. Sedan fastnar jag, kommer inte framåt, hittar inget sätt att formulera mig på. Så jag tänker att jag ska låta inlägget ligga, de ska få vila och sedan kan jag gå in och ändra lite saker.
Men sedan när jag återvänder för att fortsätta så blir jag varje gång lika chockad över det jag skrivit.
"Men herreGUD! Har jag skrivit det här?!" Jag kan i slutändan inte stå för det jag skriver, eller så är det aldrig nog bra.  I varje fall så har jag aldrig lust att fortsätta på det som jag har skrivit. Det är lite synd tycker jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0