Get up offa that thing

Shieet är helt slut i kropp och själ. Tror jag sov lite för länge idag och jag brukar ofta bli trött av att sova för mycket. Så det var riktigt jobbigt på gymmet, var trött innan jag ens hade dragit på mig träningskläderna. Men jag körde på så gott jag kunde.

Nu på kvällskvisten så har jag masserat mamma och min lillebror, jag måste verkligen säga att det är riktigt kul att massera. Kanske mitt framtida yrke? Eller sjukgymnast. Låter rätt lockande båda två faktiskt.


Vi satt och disskuterade livet igår på TT. Jag, Alex och Johan. I cirka en och en halvtimma.
Johan som av någon anledning HELT plötsligt gått och blivit vänsterpartist babblade på som aldrig för om vänster och dess fördelar.

Av någon anledning så kom vi in på anarkism och Alex började förklara en massa saker inom ämnet för Johan. Efter ungefär en halvtimmes utvärdering så började Johan ställa lite frågor. Verkade inte som han hade fattat grejen riktigt.

Johan. ..och om ni skulle starta ett anarkistparti..
Alex: Det funkar inte riktigt så..
Johan: Vem ska tjäna pengarna då?
Jag: Men det finns inga pengar!
Johan: Så farscism och anarkism är samma sak?
Alex: Nej..

Sometimes it´s hard to think outside the box. Helt klart.


Föresten, mina abstinensbesvär börjar göra mig till en elak person. Det är inte så att jag är farlig för min omgivning direkt.. Men jag skulle ibland bara vilja banka in lite vett i visa FELKNULLADE (som Cissi Wallin så fint utrycker sig) personer somärsåjävladummaihuvudetsådetärfanintesant.

Jag blir arg när jag måste sitta på tråkiga lektioner och lyssna, jag blir arg när det är så kallt ute så man fryser ihjäl, jag blir arg när jag har ont i ryggen, jag blir arg när jag blir stressad, jag blir arg när jag inte kan säga det jag vill säga, jag blir arg när horludret till dator inte fungerar som den alltid SKA göra.

Men det finns absolut inget som gör mig så arg som när jag förlorar i betapet. HELT sanslöst, jag förstår verkligen inte vad det är som händer med mig. Jag blir så arg så jag vill skada mig själv och slå sönder mitt rum.

Meeen inget att oroa sig för, är bara inne i en jobbig period. Jag är ju trotts allt en väldigt snäll person :) *psyko smile*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0