A change is gonna come

Ibland är min mamma konstig, eller snarare äcklig. Hon ställer sig först och lutar sig mot dörröppningen till mitt rum. Hon ser lite småfinurlig ut, småleer lite så där.

-Du har lite tvätt att ta från badrummet, ta den gärna nu.
-Ja, jag ska ta den.

Sen går hon rätt in och ställer sig mitt i rummet och släpper århundradets atombomb till prutt. Det känns lite fjantigt att kalla det en prutt.. Brakare. Ja, brakare låter bättre. Hon tyckte i alla fall det är jävligt roligt. Sen går hon nöjt därifrån.

Och jag känner att jag själv snart kommer lägga en atombomb, har nämligen ätit en Åsamacka på TT. Jag som har hållit mig undan mjuktbröd, min mage har mått så otroligt bra av det. Men jag hann inte till lunchen på skolan efter träningen så jag vart tvungen. Jag känner mig lite smått uppsvälld och gravid just nu.

Har två läkartider imorgon. En kl 10 och en halv 11. Vet inte riktigt hur jag ska hinna.. Så otroligt bra planerat av min mamma.

Jaja.. Det är väl bara att springa och hoppas på det bästa.

Fan jag har väldigt stor lust att åka till Göteborg, kanske åker på sportlovet. Hoppas att jag hittar biljetter.

Kommentarer
Postat av: Tovis

jag är i göteborg :D

2010-02-18 @ 11:01:30
URL: http://energidryck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0