Hajaru det då?

Vaknade 06.49 av att min hals hade kastat in handduken. Hela halsen var alldeles igenmurad. Gick upp för att prata lite med mamma om saken. Hittade henne i köket. Där stod hon med ryggen emot mig och gjorde sig en macka.

-hvihrg...
-AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!

Råkade skrämma henne lite då jag försökte hälsa, det enda jag fick fram var ett gurglande.

-Gugglrlrrrrr
-Va? Är du sjuk?
-Mmm

Först nu på eftermiddagen har jag kunnat få fram några vettiga ord. Men det gör fruktansvärt ont, det gör till och med ont att andas. Känns som om någon munknullar mig med fem japanska satake knivar i käften..

Så jag måster återigen vila, måste återigen hålla upp med träning och ta det lungt. Jag är så jävla trött på att vila och ta det lungt. Men det blir fan bara värre och värre ju mer jag tränar och jag sjunger har jag märkt. Så vad fan ska jag göra då. Det är jättesynd om mig.  

Nu ska jag snart gå och köpa Ben & Jerryglass, det ska bli gött! Dock kommer inte min laktosmage att gilla det någo vidare. Men..man kan inte tillfredställa alla här i världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0