Do you want the truth or something beautiful?

Fan va den här skolstarten har sugit, inte för att jag inte ville börja skolan utan för att jag är så sjukt trött på vårat höstschema som vi ska ha en vecka till innan vi byter. De suger verkligen. Sen har inget varit roligt, alla har varit på så dåligt humör. Jag har varit på dåligt humör!

Å andra sida så är det snart "den där" tiden på månaden så.. Kan vara därför. Som igår skulle vi äta korv och mackaroner sa mamma. Sen var det potatis! POTATIS! Man kan fan inte ha potatis till stektkorv!!! Och särskilt inte när man ätit potatis i över en vecka utan uppehåll! Min pastaven skrek av ilska. Jag typ flippade ut inombords men kunde på något sätt hålla tillbaka utan att slänga tallriken i väggen, springa in i badrummet och skära mig med ett rakblad på valfri kroppsdel (okej okej smått överdrift men så kändes det fan!)  

Men framförallt har jag varit trött. Jag är så jävla trött i kroppen, skoltrött (redan!) trött på kvällarna, trött på dagarna. Inget ids jag ta mig för. Inte alls likt mig.

Tror det har att göra med att jag inte tränat något dom två senaste månaderna. Fan att träna får mig att må så bra! Så förhoppningsvis imorgon så ska jag köpa ett helårskort på nautilus. Ska bli skönt att sätta igång igen.
Plus att jag ska börja äta och sova på bättre tider.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0