Smutser

Jag och mamma sitter och pratar efter maten om Viktoria och Daniel som tydligen ska gifta sig i sommar, vilket jag inte hade någon aning om. 

Mamma: Men hur har du kunnat missa det? Du som alltid läser tidningarna.
Jag: Heh, inte alltid tydligen.
Mamma: Ja dom ska i alla fall gifta sig, annars får dom inte bo ihop för kungen.
Jag: Va?
Mamma: Eller jag menar, annars får dom inte göra barn för kungen. Öhhh, jag menar skaffa barn.
Jag: Men va?
Mamma: Ja, visst är det knäppt?!!

Hon kan säga rätt konstiga saker ibland min mamma.

För att hindra att jag somnar innan sju så har jag bokat upp mig hela kvällen. Eller rättare sagt så har jag bokat upp bastun och Ylva. I två timmar har jag tänkt basta för att fördriva så mycket tid som möjligt. Det är alltid ett jävla projekt med den dära bastun i källaren. Jag tycker alldrig att den blir tillräckligt varm.

En gång täppte jag till det lilla luftröret med en handduk, slutade med att jag höll på att kvävas lite hihi. En annan gång då vi höll på att renovera badrummet i våran lägenhet och man var tvungen att gå dit ner för att duscha så tog jag inte med hemnycklarna ner. Min lillebror hann gå till skolan och låsa dörren efter sig. Och där stod jag i morgonrock utan underkläder, utelåst.. Blev att ringa på hos Fru Mattsson hehe.

Sen blir det film med Ylva. Syriana. Hoppas den är bra, jag sa nämligen till Ylva att den skulle vara bra.

Kommentarer
Postat av: Ylva

Om den inte är bra dödar jag dig :/

2010-01-11 @ 19:02:50
URL: http://cthreepo.blogg.se/
Postat av: Sofia

:(

2010-01-11 @ 21:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0