Monday is so good to me..

Jag gick och la mig någon gång efter två för att jag visste att jag inte skulle kunna somna tidigare. Vad jag däremot INTE visst om var att jag skulle ligga vaken i flera timmar till..

Allt kändes fel. Kudden var för knölig, täcket var ibland för varmt och ibland för svalt, T-shirten åkte upp över rygg vilken var extremt obehagligt. Jag vred och vände på mig, fram och tillbaka. Eftersom det blåste ute så tjöt fönstret något så för jävligt, öronproppar åkte in. Magen värkte till och från.

Tillslut blev jag så förbannad på allt så jag fick lust att slå näven i väggen flera gånger, men det gjorde jag inte eftersom väggen är så extremt tunn mot toaletten att hela skiten säkert hade brakat om jag försökt.

Även om jag inte har sovit mycket så var det inte alls jobbigt att stiga upp på morgonen. Drack ett glas vatten, ett glas juice och en kopp kaffe. Sen var jag fit for fight för svenskan som var första lektionen.

Nu är jag inte så jättefit mer utan jävligt övertrött och svamlig..


Maja: Åh, jag vill ha en polarhund!
Jag: Vad sa du? Vill du ha en polarkaka?

Därefter la jag mig i Majas knä och skrattade ett galet skratt.. Heh..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0