Fucked up

Idag är ingen bra dag riktigt. Allt detta för att jag inte har något jävlahelvetes snus. JÄVLA SKIT!!! Kände mig riktigt sjuk igår men hoppades på att det skulle gå över till idag, vilket det inte gjorde. Vilket resulterade i att jag var tvungen att stanna hemma idag. Vilket i sin tur resulterade i att Mia inte kunde köpa snus åt mig som vi hade kommit överens om att hon skulle gör, jag var ju inte i skolan. Vilket resulterade huvudvärk och självmordstankar.

Det som irriterar mig riktigt jävla mycket är att jag inte kan köpa snus själv, jag måste alltid be och förlita mig på andra att dom ska göra det åt mig. Kunde min mamma och pappa gjort mig lite tidigare? Typ våren 91 så hade jag kunnat födas lagom till december eller början på januari, då hade jag kunnat köpa snus nu. Jävla föräldrar! Alltid ska dom hålla på och jävlas med en. 

Satt och försökte skriva en bokanalys, fattade ingenting och vart förbannad. Höll på att riva sönder allt och stoppa upp det i röven. Men det gjorde jag inte.

Nej idag ska jag bara vara arg och surig som fan.

Jag har föresten kommit på jordens idé till en tatuering! Fast den ska jag inte säga, då kommer säkert någon annan vilja göra samma sak.

Hejdå och dra åt längsta jävla helvete :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0