Smooth Criminal

Jag förstår inte riktigt vad mitt problem är. Fick en hel del pengar i julklapp och jag lovade mig själv att ta vara på dom, att spara dom och använda dom till något bra. Men snart är dom slut, jag har levt lyxliv utan att fattat det själv kan man säga. Har ätit ute lite för mycket den senaste tiden. Men sen vet jag inte vad fan jag har gjort med dom. Pengarna alltså. Dom har som bara försvunnit. Men så är det ibland.

Jag var förbi på TT idag, pratade lite med folk. Upptäckte också att TTkaffet smakar rökt bajs. Har blivit bortskämd hela lovet med gott kaffe. TTkaffet smakar fan inge bra nå mer.

Sen var jag på stan, tanken var att jag skulle köpa en kam, hårnålar och tuggumi och att jag skulle beställa klipptid. Kom hem med ett 200 kronors shampoo från frisörsalongen.. Ibland är man ta mig fan helt hopplös.



Det är lovet har varit grymt bra, har haft väldigt mycket med nyårsrevyn. Jag tror nog inte att jag insåg hur mycket det skulle bli. Men eftersom jag brukar bli grymt utråkad på loven så passade det mig perfekt. Har träffat nya människor och lärt mig ett och annat. Har haft kul hela tiden även om min nervositet förstörde lite kanske. Men i det stora hela har det vart bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0