Bu fucking hu!

Voi herra! Satana perkele! Jag har suttit hemma och surat hela kvällen. Ja, jag har verkligen surat. Bara legat i sängen med täcket över huvudet och andats genom munnen så att den konstant blivit torr bara för att jag är så dunderförkyld. Jag kunde inte ens vara med sötis Maja för att jag orkade inte gå någonstans. Det ångrar jag bittert nu. Som en liten sur femåring har jag vart. 

Och alla andra är ute och har roligt på krogen som vanligt. Jag får aldrig vara med och leka med dom stora barnen. Som vanligt.. But I know that my time will come! I'm gonna rise and everyone else will fall! 
Ungefär här någonstans börjar Imperial March- Dart Vader's theme från Star Wars att spela..

Jag har föresten lite tjejångest. Tjejångest är ett nytt ord som jag kommit på och som beskriver tjejers ångest över sina utseenden. Exempelvis så är har jag nu lite tjejångest över hur jag ska klippa mig på tisdag. En kille hade bara klippt sig och sen hade det inte varit mer med det liksom. Utan tanke, utan planering alls bakom varken frisyren eller vem som gör det. Såklart bryr dom sig hur resultatet blir, till en viss del..



Bästa kommentaren denna vinter.

"Joo men jag har som funderat på att börja stänga garageporten efter mig istället för att lämna den öppen. Eller plocka ut alla värdefulla saker. Det vore ju som synd om någon snodde dom"

No shit sherlock?! Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0