Sweetest thing

Vad fan..? Vi ska äta korv. Igen! Sist jag skrev blogg åt vi också korv. Alltså nu kanske ni tror att vi är en sådan där korv och köttbullefamilj som bara äter svensk tråkig husmanskost, men det är vi faktiskt inte. Igår till exempel så åt vi Chili con carne (på mitt initiativ, för jag har nämligen haft cravings efter det en längre tid..) och i förgår åt vi pastasås gjort på oxfilé och mögelost och i förför går så åt vi... Eh nä, nu ska jag ge mig. Jag får i alla fall makaroner till korven idag. Sådeså!

Vaknade imorse 07:56 av ett sms från min kära vän Maja.

Maja: Vad var gemuläxan? *solglasögonsmiley*"
Jag:glosor

Här någonstans trodde jag att min kära vän skulle låta sömnen få ta mig igen eftersom vi faktiskt inte började för än 10:15. Men icke..

Maja: Det var något mer också väl?
Jag: Typ dur och mollsak

Okej, nu har jag informerat henne om allt, men fan gör människan uppe såhär tidigt?!
Här någonstans slutade jag svara.

Maja:Hm
Maja:Har du pluggat?
Maja:Jag kommer fem i

Efter ungefär 40 minuters smsterror så masade jag mig upp i samma veva som jag fick det sista smset. Ja, det gick ju som inte att somna om riktigt. Klockan hade då hunnit bli 08:50

*RING*
Jag (trött och släpigt) : Ja. Det är Sofia..
Maja (sprudlande glad) : Hellu jag är påväg nu!!!
Jag: Menar du fem i som fem i tio?
Maja (glatt) :  Jaa!
Jag: Klockan är nio..
Maja (osäkert): Va? Nej det är den ju inte..
Jag: Men joo
Maja: ...
Jag: Du är en timma tidig.
Maja: Men va faaaan!!!!
Jag: Heheheeeee

En perfekt start på dagen om ni frågar mig! Och resten av dagen har också varit superbra. Bara en gång att jag blev lite trött på tt, men då tog jag en snabb nap cirka en halvtimma på soffan. Nice! 

Nu ska jag gå och äta korv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0