Miss Moaning

Det värsta som kunde hända en när man var liten var ifall mamma var borta någonstans. Hon kanske var och handlade, i tvättstugan eller bara på toaletten...
Min mamma höll på att plugga till lärare när jag var liten och var tredje vecka så åkte hon på måndag morgon till Luleå med tåg för att gå på föreläsningar.

Min separationsångest från henne var total, medans min lillebror sov som en stock i sin säng kunde jag stiga upp kl halv 6, dödstrött. Bara för att sitta på en stol och titta på när mamma fönade håret och säga hej då. Jag grinade ganska mycket om jag minns rätt.. Men jag kommer aldrig att förlåta henne för att hon åkte ifrån mig. Hehe

Det kändes otroligt skönt att vakna tidigare än halv tolv idag.. Vaknade halv tio, gick ut på promenad i en timma sen käka frukost. SEN städade jag toaletten! De var hemskt. Jag får för mig att jag får bajspartiklar över hela mig. Men det vart riktigt fint tillslut. Hittade min chokladtvål som luktar ljuvligt.

Sen åkte jag till TT, inget speciellt hände där. Mårten skrattade åt mig för att jag speglade mig i fönsterglaset innan jag öppnade dörren. Inget fel med det tycker jag haha

Nu ska jag ut och ta en cykeltur, får bara akta så att jag inte cyklar omkull i blåsten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0