Hide and seek

Jag förstår inte vad som är felet på min lillebror. Sedan kl 9 imorse så har jag spelat spotify på väldigt hög volym, och han ligger fortfarande (12:12) och sover i rummet brevid utan minsta protest. ? Hade jag varit honom så hade jag slängt ut datorn genom fönstret och vrålat som skogssmongo. Men.. Tänk om han är död? Måste gå och kolla det nu..


Nej, han var inte död. Tur det, annars hade mamma som nyss kom hem blivit jättearg och sagt att jag var är en dålig storasyster som inte kan ta hand om sin lillebror. Kanske..

Jag och Ylva bestämde igår att vi skulle ta en promenad idag i solskenet. Ylva ville promt gå redan klockan 9 vilket jag totalvägrade. Har man lov så har man. Vi bestämde att vi skulle träffas klockan 11 istället. Klockan är nu 12:14 och Ylva har ännu inte kommit, kanske inte hade varit så dumt med 9 trots allt? För då hade vi kunnat gå klockan 11. Jaja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0