Lake of fire

Vaknade just upp efter två timmars sömn. 16:30-18:30 <3

Sitter just nu och skrattar lite åt mig själv, småflinar.
"Snuvad på konfettin" Känns som om jag har blivit snuvad på en jävvla massa konfetti hehe.


Idag har jag upplevt fördelarna med att ha kompisar som är antingen är arbetslösa, studerande eller jobbar kvällsskift. Otroligt praktiskt måste jag säga. Två fikabesök har jag hunnit med. Nu har jag äntligen några att umgås med på lovet eftersom jag vägrar skridskor och alla slags skidor. Jag hade velat skotra och korvgrilla dock.. Då går alla slags skotrar och korvar bra. :D

Eftersom min mamma är otroligt trött på att få sina kastruller sönderbrända och hela tiden måste hålla koll på om jag har satt tevatten på spisen så har hon köpt en vattenkokare. Den här vattenkokaren är typ det sämsta ett mänskligt öga någonsin har skådat. Den är av sämsta märke och kvalité man kan hitta på marknaden. Men Hey! Vad kan man förvänta sig av något som kostar 66 kr? Hehe.. 

Jag känner att den närmaste tiden kommer bli en riktigt rolig tid. Med lite olika fester och mycket pengar till förfogande. Gött!

När jag var på stan idag med Sara och Ylva så hade jag tänkt köpa jeans, istället kom jag hem med två töjningsploppar till öronen. Money well spent..


Dagens bästa misstolkande stod Janne för när jag höll på att berätta om hur ont det gjorde att töja.

Jag: Det gjorde ganska ont. Men med lite vaselin och viljestyrka går allt. Det sa hon i affären haha.
Janne: Pratar du om analsex nu eller?

Inte för att jag tror att han misstolkade det så mycket men..
      






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0