Samson

Fan jag är så sinnessjukt trött. Skickade hem Maja för ett tag sedan. Eller ja.. För ungefär en och en halvtimma sedan dårå.. Det började spåra lite när Maja tryckte ner toapapper i min tekopp.


Ut över det så har vi pratat, druckigt te, spelat fyra i rad (Maja fick storsmisk!), kollat bitterfittan och ätit varma mackor. Vi bestämde även att vi skulle gå och se Alice i underlandet (Alice i underlivet) och vi har också bestämt att Janne ska följa med och det finns absolut ingenting som han kan göra åt saken. Chicks rules and that's it hehe.

När vi ändå talar om Bebisdraken (heheheheheheheeeee) så kan jag förtälja att jag blev smiskad i bowling igårkväll. Därmed är jag en middag och en kvarts massage fattigare.  Jag var så sur så att en citron hade kunnat framstå som söt i smaken jämfört med mig.

G'natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0