Måndag bla bla bla

Idag var jag (hör och häpna) i skolan! Det  var en totalt onödig vistelse. Svenskan började 09:45 och vi skulle tydligen ha "göra färdigt vecka". Men eftersom jag är en så otroligt duktig skolflicka *Blink med ögonen* så hade jag inget att göra färdigt. Alltså ingen lektion.

Klockan 12 var det dags för engelska bla bla bla sen började jag kl 3 och till den lektionen gick jag bara för att säga att jag inte kunde vara med bla bla bla.

Nu över till något roligare.

Jag har fått tre kommentarer idag, tre kommentarer angående mitt utseende. De här har tre personer slängt ur sig efter att ha stått och iaktagit mitt ansikte en lång stund.

"Men hur är det egentligen med dig Sofia?"

"Men..är du sjuk eller?"

"Du ser för jävligt utt"


För det första.. de två nedersta kommentarerna är sakt av två av mina lärare. (icke estetlärare)

För det andra.........JAG SÅG FÖR FAN HELT JÄVLA NORMAL UT IDAG!!!
Men det var bara jag som tyckte det tydligen..

Kommentarer
Postat av: Ylva the jedi

Du såg faktiskt sjuk ut idag!

2010-03-01 @ 23:32:15
URL: http://cthreepo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0