Wherever you will go

Tänk vad man kan hinna med mycket på en söndag.
Detta har jag hunnit med idag.

1. Vaknat. Att sova två personer i en 120 säng funkar bra. OM INTE den ena personen lägger sig diagonalt tvärs över sängen så  den andra personen tvingas ligga i osköna ställningar. Inga namn nämns...

2. Smiskat Janne i fyra i rad. OBS! DETTA ÄR KANSKE DEN ABSOLUT VIKTIGASTE PUNKT SOM JAG HAR GJORT IDAG! Kanske i mitt liv också för den delen...

3. Sen åt vi på Thai. De var gött, tyckte jag i alla fall. Vi funderade lite på skillnaden mellan svampsås och soya. (mest jag) Ser exakt likadant ut fast svampsås är lite ljusare och har mildare smak, medans soja är mörkare och har skarpare smak. Låter det intressant? 

4. Sen var jag tvungen att gå hem och sova en timma.

5. Maja smsade och väkte mig (tur det) Vi gick på en långpromenad. Eftersom Maja ännu inte hade hunnit besöka ICA så gick vi självklart dit. Jag visade henne att man kunde köpa lösviktste ur sådana där kanaler som man vrider på. Både jag och Maja har någon slags fetish till te så vi stod där ganska länge, vred och vände och begrundade alla tesorter.

5. Pluggade (Med andra ord så kraffsade jag ned något i min svenskabok som kändes rätt och bra) Det är säkert rätt.   

Nu ska jag ta ut mina linser för dom håller på att trilskas med mig.


Kommentarer
Postat av: Sara

Nummer två! Hahaha!

2010-03-25 @ 17:12:23
URL: http://jees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0