No one sleeps when I'm awake

Dagens citat stod min lillebror för när jag visade honom (den vidunderliga!) sprutan som man sätter in P-staven i armen med.

"Men vadå...Hur många gånger hade du tänkt ha sex egentligen?"

Jaaduuu...Det kan man ju allt ta och fråga sig.


Idag har varit en bra dag, typ inga lektioner och imorgon har jag bara en lektion kl 8 sen slut. Fast...eftersom jag fortfarande inte har tagit tag i mina lektions inval så måste jag göra det innan jag tar lov eftersom den ska vara inne imorgon. Jag förstår verkligen inte, vi har haft 5 veckor på oss att välja och lämna in invalen men jag har inte gjort det. Jag har inte ens tittat på dem. Förstår inte riktigt vad det är jag har hållit på med de senaste veckorna. TYPISKT.

Sen var jag och Maria på stan fikade och köpte kläder och sånt. Lite småmysigt sådär var det allt. Mindre mysigt när jag kom hem och kollade mitt banksaldo dock..

Funderar på om jag ska sova bort hela den här kvällen. Är nämligen väldigt trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0