Den jag kunde va

Måndag... Jaja, hade ju kunnat vara värre.
Började med hamburgarlunch på skolan, tyckte jag var grymt duktig som inte tog något bröd. Sen har dagen rullat på med tre lektioner. Under kuhin skulle vi följa med i en låt av Beethoven med hjälp av notblad på 20 med två sidor på varje blad. Vi hann inte med så mycket kan jag ju säga. Vet inte riktigt hur Wedis hade tänkt, för hon hann ju själv inte med. Eftersom vi följde henne så hamnade vi också fel. "Takt 220! Häng med!" När låten var slut så visade det sig att vi var 7 sidor efter.. Lyckad övning.

Jag vart bjuden på middag av Maja. Grekisk sallad med tsatsiki och rostbröd. Angående brödet så hade jag glömt hur duktig jag hade varit vid lunch. Åt tre skivor och eftersom jag inte ätit mjukt bröd på cirka en vecka så fiser jag ihjäl mig. Och det luktar jävla mögelmök!


Kommentarer
Postat av: Ylva

Haha, underbart det där på kuhin! När vi läste kuhi var Wedis och svamlade på Kulturskolan, så vi hade någon brud som vikarie = vi gjorde inte ett skit. Doktiga och engagerade gymnasieelever? Nej. Men fan vad gött det var ändå.



Förresten, hur har du klarar dig så länge utan bröd? BRÖD SOM ÄR SÅ GOTT!!

2011-02-22 @ 17:54:32
URL: http://cthreepo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0