Ojoj

Ojojooooooj! Jag sitter här i nattlinne. Har bestämt att jag inte ska gå ut mer idag. Jag har varit ute på min första springtur i år! Riktigt uppfriskande måste jag säga, men jag vart otroligt trött i benen. Trodde att det skulle falla på konditionen men det gick hur bra som helst. När jag kom tillbaka från springturen och skulle springa upp för första trappsteget med mina sista krafter som jag trodde att jag hade kvar så missade jag trappsteget och snubblade som en lite tjockis hehe.. 

Men jag var duktig sen och avslutade med 30 sit-ups och 30 rygglyft. Sablar.. Kommer inte bli så roligt imorgon. Jag har ju som inte tränat på ett tag och det har satt sina spår här och där..
Är så otroligt hungrig just nu men har bröd på jäsning som jag gärna vill ha till min soppa och som förhoppningsvis är klara om en och en halv timma..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0