Breath

Jag kollade Solsidan för första gången förra söndagen. Och alldeles nyss så kollade jag reprisen.
Men...alltså. Jag fattar inte riktigt grejen, för ingenting tyckte jag var direkt roligt. Det enda jag kunde konstatera ganska snabbt är att jag vill slå ihjäl den där Ove. Han verkar som en grymt jobbig typ.
Ja anyway. Alla har ju inte samma humor, såklart.

Idag prick klockan 10.00 så gick jag in på Café Safari och sökte jobb. Sju minuter senare när jag nästan var hemma igen så ringde chefen och frågade om jag ville jobba dagen ut.
Det var nice. Jag vart glad och fick (ännu) mer sjävförtroende. Det blev en lång dag med mycket nytt. När jag kom hem var jag helt slut och somnade in en liten stund. När jag vaknade igen värkte min hals och jag tror jag håller på att bli sjuk nu. Fö fan! Jälla skiit asså!

Nu ska jag iallafall gå och sova.

Åh. En sak till. Ni som läser min blogg, försök att inte lämna anonyma kommentarer efter er. Det är så mycket trevligare när man vet vem det är man pratar till. :) God Natt everyhopa! (som Reima säger)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0